Jump to content
Forums

Fooz

Adventurers
  • Content Count

    204
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Fooz

  1. On 7/27/2018 at 6:38 AM, Draecke said:

    yup, btw those cloaks are on chronos - seeing he posts here like this imo he will transfer it for you to naia for no additional cost :P

    cloaks are on chronos & xfer would be dependent on which cloak, rather they were bought on chronos ofc. PM me for details on forums or ingame on chronos

  2. New prices:

    160b Ferios +18

    160b Pve + 18

    Ferios / Aden / PVE +15 = 52-60b obo

    mail / PM Fooz iSmurf or Eyess ingame for details.

    also selling +18 PvP Cloak

    c73a65c2bce6c4778fdc484317bb4c0e.png

  3. 9 hours ago, H3llDemon said:

    Lol, what kind of repercussions ? When you click the agree button on the login (eula) screen, you agree that all of your items beling to ncsoft, not to you. NCSoft can do w/e they want with them without asking for permissions. So take your tears somewehere else xD

    many people don't realize thisl (they reserve the right to own your itens anytime they want)  xD

  4. 31 minutes ago, Truffle said:

    Was no fowl play from me, I asked they granted and allowed me to use this weapon for 3 weeks.. Allowed me to create a toon which is now 105/104, I spent probably a thousand dollars on, 100's of billions of Adena not even counting what I spent on the Lindvior Fragment and I guess we shouldn't mention the hundreds of hours invested either.

    @Conguero @Neutron@Juji

    Your decision is only resulting in more spenders, more players quitting your game. I wish you the best of luck with whatevers left here. :) 

    lmao the tears

    • Like 1
  5. On 6/25/2018 at 8:02 AM, Alcione said:

    Looks like you love to be a 1-shot meatshield.

    Smarter? skillfull? hahaha when you die in 1-shot be smart or skillfull sadly is 100% useless... keep the propaganda buddy...

    giphy.gif

    i was thinking the same thing jajaja :)

  6. 9 minutes ago, xRenocarpet said:

    OMG HAHAHAHAHAHAHAHAHA you do not even know how to write Fooz !!!!!!!!! HAHAHAHA maybe in your dreams zureil lost some item HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA omg I can not stop laughing !!!!! you need to learn to edit better in photoshop HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA the source is not the same 

    LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I CANT BREATH..... fooz you are amazing guy!!! enjoy your hero.. i heard truffle is lvl up GS to hunt you :ph34r:

    /care he need to rent a new toon, none left like TheRedRaven jajaja

  7. 3 minutes ago, Truffle said:

    RUBY 5, HAHAHAHAHA YES HE HAS A RUBY 5!!!

    anything in inventory can go poof smart guy :) you spend more time with mouth open & swiping than actually playing the game, doubt you'd know much :) random butthurt kid

  8. 21 hours ago, Jinkariya said:

    @Conguero I suggest you guys consider improving the server settings to be more specific the drop and adena rates this will make other players who aren't huge spenders have an alternative into gearing up like make baylor and other daily instance raids drop weapons,armors etc on a higher rate. At least give those players that can't spend a lot a fighting chance that with hardwork like grinding and farming they can actually gear themselves up this will not only benefit the low tier players but the top tier and mid tier players since there will be more competition in the servers as contrast to being limited to having the competition just among the top tier players.

    never going to happen. lol :( l2 is a game you grind and get rewarded with xp. not loot 9_9

  9. On 5/16/2018 at 10:44 PM, J0nSnow said:

    You should talk to your own clan. You know you're in a clan with fooz, who last year threatened someones children and wife IRL in whatsapp? I'd post it here, but it will probably be deleted, so if anyone wants to see the screen shots of it, just send me your private emails and I can send it over. 

    lol silly j0nsnow how is the minivan? 9_9

  10. 2 hours ago, Dustpag said:

    PvP at Blackbird really a nice fun, i enjoyed, At least we won pvp with this hard class and strong opponents , gf all!!! 

    3 rounds : 2 won , 1 lost , at some point over numbered but it s ok was nice

     

    2fbcad8fc437031e95dbf1371d69d30f.png

     

    truffle doing what he does best, kiting by trees while his pt deadz x]

×
×
  • Create New...