Jump to content
Forums

rpgmaniac

Adventurers
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Good

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. So a guy who have spare money to throw every month in an MMORPG suggest NCwest to turn it into P2W & also insult those who can't afford to pay & btw those people are obviously work much harder to achieve anything compare to VIP-people who have increased exp/drop/spoil rates & buy SS with real money, so in short if you were indeed NCSOFT & did what you said do you know what will happen? more than 70% of all the f2p players would leave the game because who wanna play a competitive game were the environment is not fair between those who spent money & those who don't, in short
  2. If there is idiots who pay 30-35k for 1 single part when the whole item cost 80k in shop then why use 7 parts to craft it when you can sell all those parts to idiots to make 200k+ & then buy the item you want without spent even half of the money you are gonna get & also keep the rest money? plz tell me I would really like to know.
  3. So it boggles my mind that there is so many clueless people out there who set shops selling stuff at completely nonsense prices & I'm gonna give 3 examples on this thread in an attempt to open their eyes & force them to use their brains next time, so here we go: First example We see here that this guy sell a full Brig shield for 125k when Brig shield cost 86k at the armor shop, wtf? Second example This guy here sell Brig & Elven Mithril Gloves/Boots parts from 25k to 35k when full Brig/E.Mithril gloves/boots cost 82k at the armor shop, so let's say I want to cra
  4. So in your mind the reason bots/gold farmers don't get banned is one of the 2, because the bot report button doesn't work properly or because they don't have enough human resources, ok... did you even think that maybe they don't give a f*ck or maybe NCWEST protect the hundreds & hundreds of gold farmers/spammers in game because they have something to gain as long they continue to do their job? food for thought.
  5. If they had not many just 1 guy per server that his job would be exactly that to find & ban bots & gold sellers on a daily basis they wouldn't be any bots & gold sellers around, I mean now every time you tp to a town/village you instantly get pm from gold sellers how hard is it for a GM to log & instant-ban all of them? the truth is they don't care I play this game enough to know that, people thought with classic servers would be different but unfortunately is one of the same, nc never change.
  6. It's astonishing that there is people who agree to increase spoil rates only for VIP if they end up doing what you are suggesting that moment the game would turn to p2w & countless people are going to quit be sure about that, there is already things that almost cross the line of what is acceptable or not in the cs, people are already on the edge barely tolerate some stuff & keep on playing, but if they ever increase spoil rates for VIP the game would be unquestionable p2w & f2p players would have no reason to keep on playing, this game is a competitive game & money/gear is ever
  7. Hey ncwest & @Juji do you see this? https://i.imgur.com/FfJwzSi.png Every single day that's what people who have their characters on Giran server face, an unlimited queue line that doesn't end until after 1 AM GMT+2, it's impossible to log & play for 10-12 hours everyday, I just want to know if you are planning to do anything about this situation or if you are going to leave this mess like this permanently, can I have an answer plz?
  8. I start playing in Giran since the first minute so wtf are you talking about? there was no other option back then, days pass since we got new servers & btw Giran is the only server with EU timezone, we said time & time again Giran is overcrowded we need another server for the EU community & they keep ignoring us & let us suffer waste all our time trying to log in the game everyday, hey NC how about do something instead of ignore all those people? it would be nice to show that you care for once...
  9. When all our chars are in those server it won't solve anything who wanna start from zero get serious already...
  10. So NCWEST what about this new EU timezone server we are talking for weeks now? are you plan to do anything anytime soon? are you aware that over 1000 people are unable to log in Giran everyday? because there is no way you don't know that already, are you plan to do anything about it or you simply don't care? because that's how it seem from the moment you ignore the issue till now...
  11. ROFL! listen man imo you are doing good you decide to quit people that are as sensitive as you have no place to a game like old school Lineage II to be honest I have no idea what you are doing here?
  12. Everyday the same situation over a thousand people from EU are unable to log in Giran & waste whole day w8ing in the queue lines it's more than obvious that we need a new GMT+1 server NCWEST doesn't seem to care though that so many people suffer everyday, so NC are you plan to do anything about it?
  13. https://scontent.fskg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/44474977_270540183667595_7361822611065536512_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent.fskg1-1.fna&oh=2630ea37de9cb60a8cda3b111229e2e7&oe=5C571CCD A friend of mine just try to log in the game & that's the situation which was the same yesterday & the day before & every single day since classic launch, so NC are you planning to release a new server for the EU community who suffer w8ing for hours everyday in order to log & play?
  14. The game help you quite a lot indeed at the start but believe me all those stuff don't last for long, after that you will be forced to start buying SS, to gather money & buy a good NG weapon, later a D wpn also the spellbooks are very expensive & depend on how many characters you play if you are solo or if you also have buffpets it's gonna cost a lot to buy books for all of them, so take advantage of those helps at the start but the game is going to become the same hell you knew from back then, the biggest help imo is the free TP we have till Lv40, if we had to pay for GK from the star
×
×
  • Create New...