Ryruchi Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Olá galera do Lineage 2. Estou com uma ideia é gostaria de compartilha com todos. Gostaria de iniciar um projeto para ajudar os novatos do servidor Chronos. Esse projeto é apenas para novatos ou jogadores que não tem equipamentos exemplo: set +6. Segue a ideia. Vou criar um char Baú, ainda não tenho o nome e vou pedir doações de qualquer coisa que os jogadores possam doar. ( itens para fazer adena) Vou selecionar alguns dias da minha semana para o projeto. (Fazer adena para o projeto) Nesse mês o meu farme de Olly vou doar para o projeto. Acredito que seja algo em torno de 2.3b Vou comprar o set e colocar o set +6. Depois vou fazer a divulgação desse item e vou criar um evento bobo, para todos participarem.(novatos ou jogadores sem equipes) Exemplo: Todos os participantes devem ir para schuttgart e fazer uma doação (enchant weapon R). Faço um sorteio online e entrego o set. Aceito sugestões para o projeto. Obrigado. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixa Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Hu3Hu3Hu3 Use English, these forums are in English if you didn't notice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryruchi Posted April 12, 2018 Author Share Posted April 12, 2018 Hello, guys, I've got an idea I'd like to share with everyone. I would like to start a project to help the newcomers to the Chronos server. This project is only for beginners or players who do not have equipment example: set +6. Here's the idea. I will create a char Chun, I still do not have the name and I will ask for donations of anything that players can donate. (items to make adena) I will select a few days of my week for the project. (Make adena for the project) This month my Olly farmer will donate to the project. I think it's something around 2.3b I'll buy the set and put the set +6. Then I'll make the announcement of this item and I will create a silly event, for everyone to participate (novices or players without teams) Example: All participants must go to schuttgart and make a donation (enchant weapon R). I make a raffle online and deliver the set. I accept suggestions for the project. Thank you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.