rodox Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 ???SPELL FORCE??? CP MAGE RECRUTA: Warlord Bishop Elven Elder SWS Prime 22h + Pm/mail RodoxSPS / LemmonPeeper Ou msg priv *CP está na range de lvl 32 ~~ 38 *Usar discord *Foco do up em modo AOE. Entrar em contato para mais detalhes. ---- Configuração---- Shillien Knight Spellhowler Spellsinger Spellhowler Elemental Summoner Warlord BD/SWS(preferencial) Bishop Elven Elder Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartyDeadly Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 On 11/7/2018 at 6:41 PM, rodox said: ???SPELL FORCE??? CP MAGE RECRUTA: Warlord Bishop Elven Elder SWS Prime 22h + Pm/mail RodoxSPS / LemmonPeeper Ou msg priv *CP está na range de lvl 32 ~~ 38 *Usar discord *Foco do up em modo AOE. Entrar em contato para mais detalhes. ---- Configuração---- Shillien Knight Spellhowler Spellsinger Spellhowler Elemental Summoner Warlord BD/SWS(preferencial) Bishop Elven Elder manda ts/discord pra trocar uma ideia plz! abs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.